۰۹۱۲۳۷۵۵۷۸۹ ۰۲۱۸۸۴۵۴۷۶۸ ۰۲۱۸۸۴۰۲۷۷۴

اجاره باند و رقص نور

اجاره باند و رقص نور

اجاره باند و رقص نور

اجاره باند و رقص نور

اجاره باند و رقص نور

اجاره باند و رقص نور در برگزاری جشن ها و مهمانی های شما مهم ترین مسئله می باشد. در صورت کرایه بلندگو و رقص نور با کیفیت جشن شما به بهترین شکل برگزار می شود. مهم‌ترین سرنوشت در مجالس، صدا و شیوه نورپردازی است. به همین انگیزه باید زمان اجاره سیستم صوتی و نورپردازی به سالم بودن و کیفیت دقت کرد.
باند و رقص روشنایی های موجود در سینا پکیج بندی شده اند. باندهای موجود  دارای قابلیت‌های ذیل می‌باشند:

اتصال به  (USB)
اتصال با بلوتوث
اتصال با کابل AUX
امکان پیوستگی به میکروفون

اگر باندهایی با قدرت بالاتر بخواهید می‌توانید با قابلیت پیوندیدن به بلوتوث را در پکیج باره نظر خود قرار دهید.  بلندگو 800 وات بوده و کیفیت و نیرو بسیار زیادی دارد.
رقص نورها با توجه به ابعاد سالن و تاثیر لوازم نورپردازی پکیج بندی شده و شما می توانید با پروا به دربایستن خود از پکیج ها را انتخاب کنید. رقص نورها دربرگیرنده بلک لایت، دستگاه مه ساز 900 وات، لیزر دست نویس و نقطه‌ای، افکت 60 لنز، پار ال ای دی، نصف کره و فلاشر است و در کناره آن ها لوازم جانبی نورپردازی مشابه سه پایه، سری T، سه رهسپار و کابل برق به شما تحویل دیتا می‌شود.

اجاره سیستم صوتی و نورپردازی

فرقی ندارد، جشن و مهمانی شما کوچک باشد یا بزرگ. اجاره سیستم صوتی و نورپردازی به مهمانی شما جلوه خاصی می دهد. سیستم صوتی که قرار است، کرایه کنید؛ می تواند یک باند فلش خور یا بلوتوثی باشد و یا تعداد بیشتری باند به همراه میکروفون و تجهیزات تنظیم صدا.
لوازم نورپردازی باره استفاده در بیشتر مهمانی ها دربرگیرنده سه وسیله نورپردازی است و این تعداد عموما مناسب می باشد. به همین دلیل ما لوازم نورپردازی را پکیج بندی کرده و در پکیج های مختلف وسایل نورپردازی متفاوتی را پیمان دیتا ایم. شما می توانید در کنار این پکیج ها دستگاه مه ساز هم اجاره کرده و زیبایی رقص نور را دو چندان کنید.

اجاره باند و رقص روشنایی در تهران

سایت سینا را اجاره باند و پایکوبی نور را برای شما راحت کرده و ساکنان سراسر تهران می توانند با یک تماس برای اجاره سیستم صوتی و نورپردازی اقدام کنند. تنها لازم است، پکیج باند و رقص روشنایی مورد نظر خویش را در سایت گزینش کرده و با کارشناسان ما تماس بگیرید، الی مراحل رزرو تجهیزات سپریدن شود.
همچنین می توانید برای کرایه باند و رقص روشنایی سفارش خود را در سایت ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. در صورتی که پکیج باند و رقص روشنایی مورد نظر شما برای روز تعیین شده موجود باشد، رزرو اتمام می شود.
یکی از برتری های سینا این است، که حمل و نصب  بدست همکاران چیره دست ما انجام شده و راه اندازی سیستم صوتی و نورپردازی بدون هیچ مشکلی انجام می شود. این مزیت باعث صرفه جویی در وقت شما عزیزان شده و انجام کارهای مربوط به مراسم را آسان تر می کند.

پکیج های کرایه باند و پایکوبی نور

باند و رقص نورها  برای شما دسته بندی شده است لغایت بتوانید به راحتی و سریع سفارش خود را ثبت کنید. همچنین شما برای اجاره تجهیزات صوتی و نورپردازی به چهره تک، هزینه بیشتری پرداخت می‌کنید که با اجاره پکیج‌ها، تخفیفی روی این ابزارها اعمال می‌شود.
اگر فضای سالن شما کمتر از صد متر است شرکت به شما باند و رقص نور  مناسب پیشنهاد خواهد بود. اما اگر سالن شما بزرگ است یا میخواهید در فضای باز جشن را برگزار کنید پکیج شماره سه به علت داشتن دو عدد باند گزینه بهتری خواهد بود.
ما در پکیج ها کامل ترین سیستم های  صوتی و روشنایی را در اختیار شما قرار داده ایم. در این پکیج ها باند به به اتفاق پک کامل ساز و برگ نورپردازی قرار گرفته است.
اگر جشن شما خیلی کوچک است و تقریبا یک دورهمی با تعداد کمی مهمان است ، 5 باند و رقص نور گزینه مناسبی است. این پکیج رقص نورهای بسیار کوچکی دارد و یک پک اقتصادی می‌باشد.

اجاره اسپیکر و رقص نور

شما می توانید، در سینا پکیج پایکوبی نور و اسپیکر را به چهره جداگانه اجاره کنید. ولی اگر می خواهید، بهترین جشن را در کناره عزیزانتان تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما این است، که اجاره اسپیکر و رقص نور را در کنار هم مد نظر داشته باشید.
همانطور که گفتیم، هر پکیج برای سالن و شمار مهمان مشخصی در نظر گرفته شده است. شما می توانید با پروا به شرایط خود، نحوه پیوست به اسپیکر و نحوه نورپردازی  یک از پکیج ها را برگزیدن و رزرو کنید.

اجاره باند فلش خور و بلوتوث دار 400 وات 100
کرایه باند بلوتوث دار 800 وات 110
کلیه باند ها  نیاز مشتری به همراه سه پایه و کابل aux به چهره رایگان ارائه میگردد.

اجاره پکیج پایکوبی نور

اجاره پکیج رقص روشنایی

تحویل و نصب تنها بدست پرسنل شرکت انجام می شود.

اجاره باند

اجاره باند

اجاره باند و رقص نور

  •  اجاره باند و رقص نور
  •  اجاره جدیدترین باند و رقص نور
  •  اجاره پکیج رقص نور
  •  کرایه اسپیکر فلشخور
  •  اجاره رقص نور غرب تهران
  •  اجاره نور و صدا از پکیج نورپردازی
  •  اجاره باند و لوازم نورپردازی
  •  اجاره باند
  •  اجاره باند و رقص نور جشن
  •  کرایه بلندگو
اجاره رقص نور

اجاره رقص نور

همه چیزهایی که برای انجام آن نیاز دارید!

همچنین می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی زمین رقص یا رویداد خود را با نورپردازی جلوه های ویژه روشن کنید. با توپ‌های دیسکو، لیزر، روشنایی فعال‌شده با صدا، مه‌پاش‌ها، روشنایی بالا و چراغ‌های ال‌ای‌دی که به‌عنوان گزینه‌های افزودنی در دسترس هستند، می‌توانیم بسته DIY شما را برای مطابقت با تم یا طرح رنگ شما ارتقا دهیم. برای جزئیات بیشتر و قیمت،با تشریفات سینا تماس بگیرید. حتی اگر شما یک کارشناس نیمه کاره هستید، ما همچنان می‌توانیم بابت استخدام یک دی‌جی در پول شما صرفه‌جویی کنیم. به ما اجازه دهید سیستم شما را با هزینه اضافی تحویل و راه اندازی کنیم. برای جزئیات با ما تماس بگیرید.

اجاره رقص نور آسان است!

فقط تماس بگیرید یا ایمیل بزنید تا بسته(های) انتخابی خود را با افزونه های اختیاری رزرو کنید. تأیید رزرو خود را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد، بدون نیاز به کاهش پول. هنگام تحویل گرفتن، حتماً یک کارت اعتباری اصلی همراه داشته باشید تا برای سپرده خود استفاده شود. هزینه اجاره ممکن است با پول نقد یا کارت اعتباری اصلی پرداخت شود.

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید