۰۹۱۲۳۷۵۵۷۸۹ ۰۲۱۸۸۴۵۴۷۶۸ ۰۲۱۸۸۴۰۲۷۷۴

اجاره میز ال ای دی در تجهیزات مجالس سینا 09123755789

اجاره میز ال ای دی در تجهیزات مجالس سینا 09123755789اجاره انواع میز و صندلی و میز سوارز و کویین به همراه صندلی ( ال ای دی ).

ادامه نکات مهمان داری حرفه ای:

6- غذا باید در جهت عقربه های ساعت سرو گردد، و همچنین غذا از سمت چپ افراد سرو شده و ظروف غذا از سمت راست میهمانان جمع آوری می‌شود.

 

7- دستمال سفره هنگام آغاز صرف غذا میباید روی زانو قرار داده شود و تا انتهای صرف غذا باید همان جا باشد. از دستمال سفره تنها برای تمـیز كردن مختصر دهان باید استفاده كرد.

اگر خــواستـید صندلی خود را برای مدت كوتاهی ترك كنید باید دستمال سفره خود را روی صندلی قرار دهید كه دیـگـران و پیـش خــدمت متوجه آن گردند. هنگام پایان یافتن صرف غذا میباید دستمال سفره را بطور مرتبی روی میز و سمت راست بشقاب قرار داد

 

8- پیش از آن كـه مـیـزبـان شـروع بـه صـرف غـذا نكرده و یا اجازه صرف غذا را نداده نباید شروع به صرف غذا كرد.

 

9- در حین غذا ب هیج وجه نباید میز غذا را ترك كنید مگر در موارد اضـطراری مانند رفتن به دستشویی و یا داشتن حالت تهوع. در ایــن هنگام عذرخواهی كنید و میز را ترك كنید.

 

10- اگر چیزی روی میز خواستید كه دستتان به آن نمیرسید خـودتان سعی نكنید آن را بردارید بلكه از فردی كه به آن نزدیك است بخواهید كه آن را به شما بدهد.

اجاره میز ال ای دی

میز های ال ای دی که به میز های بلک لایت نیز مشهور است به آندسته از میز های نورانی گفته می شود که در مراسم ها بخصوص در مکان های تاریک از آنها استفاده شده از آنها استفاده شده و محیط را به نوعی زیباتر می کند. میز های ال ای دی ( یا میز سوارز ) که طرفداران خاص خود را در مراسم مختلف دارد به نوعی کار نورپردازی محیط را انجام می دهند.

اجاره میز ال ای دی در تهران 09123755789

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید