۰۹۱۲۳۷۵۵۷۸۹ ۰۲۱۸۸۴۵۴۷۶۸ ۰۲۱۸۸۴۰۲۷۷۴

باند اکتیو جهت اجاره برای جشن ها09123755789

باند اکتیو جهت اجاره برای جشن ها09123755789 باند اکتیو فلش خور اجاره باند فلش خور ,بلوتوث قابلیت نصب میکروفون و,ارسال رایگان به تمام نقاط تهران.

باند اکتیو

باند ها از  جدیدترین فن آوری الکتروآکوستیک برخوردار هستند و  در مدل  های اکتیو، از مدارهای پیشرفته برای ارائه کیفیتی متفاوت و قدرت بالا پرتاب زیاد بیس عمیق و صدایی خاص تر استفاده می کنند.

مدل اکتیو موجود در تجهیزات سینا  با ووفر 15 اینچ است که در رده بلندگوهای پروفشنال فلور استند (ایستاده بر روی کف) با سیستم آکوستیکی  Bass-Reflex قطعا از جذابیت های بسیاری برخوردار می باشد که طراحی الکترو آکوستیکی پیشرفته و پاور آمپلیفایر کلاس D کاملا اختصاصی،  از جمله مشخصه های آن خواهد بود.

ترکیب مناسب صدا برای پخش فرکانس های پایین، وسط و بالا با امکانات کامل مولتی مدیا، مزایایی است که قطعا  W600 را به عنوان یکی از بهترین محصولات معرفی خواهد نمود.

باند اکتیو جهت اجاره برای جشن ها

 از این باند در چه برنامه هایی استفاده کنیم؟
باندهای اکتیو بدلیل داشتن آمپلی فایر داخلی نیازی به پاور امپلی فایر جداگانه ندارند، همچنین با داشتن ورودی میکروفون و اکولایزر نیازی به استفاده از میکسر جداگانه نخواهد بود. کلیه امکانات یک دستگاه پخش کننده در این باند قرار داده شده که به راحتی با نصب یک USB FLASH می توانید فایل های MP3 موجود روی آن را با استفاده از این باند پخش کنید. بدنه پلاستیکی فشرده مستحکم خیال شما را از آسیب دیدن دستگاه راحت خواهد کرد.  کیفیت بالای قطعات این بلندگو تضمین کننده عمر طولانی دستگاه بوده و پارسصدا خرید این باند را برای استفاده در کلیه برنامه ها ثابت یا موقت حتی فروشگاه های اجاره تجهیزات صوت توصیه می کند. توجه داشته باشید که علت محبوبیت باند های ساندکینگ بین خریداران مخصوصاً اجاره دهندگان تجهیزات صوتی، صدای قدرتمند و عمر بالای قطعات این نوع باند هاست.
*** پیشنهاد : با توجه به اینکه کمپانی ساندکینگ تحت استاندارد جهانی و اروپا اقدام به تولید و عرضه اسپیکر نموده است. کالایی با کیفیت قابل قبول و ماندگاری بالا در اختیار مشتریان قرار می دهد و این موضوع موجب مورد توجه قرار گرفتن این اسپیکرها در بازار ایران شده است و استقبال خوب از این محصولات موجب شده تا پارسصدا اقدام به عرضه این محصولات کند. این مدل با داشتن کیت USB نیاز کاربر را به پخش کننده همراه یا ثابت از بین برده و کیفیت پخش MP3 بالایی دارد.

اجاره بانداکتیو در تهران 09123755789

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید